петък, 22 юли 2016 г.

С аромат на Ориента

Слънчеви поздрави днес за всички, които все още намирате време и сили да се отбивате тук. За днешната публикация съм ви подготвила една страничка с ориенталски подправки, които да ви вдъхновят и овкусят  лятното ежедневие. Тя е за участието ми като гост дизайнер при http://scrapping4funchallenges.blogspot.de/ за Challenge #70 - Anything Goes .

Отбийте се за вдъхновение от прекрасните проекти на момичетата!

Идеята за страничката дойде съвсем спонтанно, в момент в който разлиствах едно старо списание и попаднах на страници отразяващи интересни аспекти на ориенталската култура. Съчетанието цвят, аромат и излъчване така ме завладя и не ми даде мира, докато не  го запечатах  в журнала. 
Всяко отваряне на страницата обаче,поражда  в мен различни асоциации и чувства, които  само  с една дума могат да се съчетаят и това е - Ориента.
Любопитна съм каква е вашата асоциация.


Използвам възможността  да ви напомня  и за дългото ни лятно  предизвикателство в Картишок - Вкусът на лятото.


А аз се включвам при:

3 коментара:

  1. Beautiful journal page. love the colours
    Thank you for your GD creation at Scrapping4funChallenges.
    Have a great weekend
    Hugs
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  2. Beautiful. Thanks for joining us at Craft Your Passion Challenges! - Patti (CYP DT)

    ОтговорИзтриване
  3. What a great journal page! The colors and embellishing is great! Thanks so much for joining us at Craft Your Passion- Rina, DT Member

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!